• Lorem ipsum
FAQ
Verzenden
Wat als ik niet thuis ben als de bezorger mijn pakje komt afleveren?

Levering verloopt via de pakketbezorger van Postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Gebruik de track & trace code om de levertijd te bekijken. Afhankelijk van de grootte van de bestelling zal het pakje als brievenbuspost of pakket worden afgeleverd. Brievenbuspost wordt niet voorzien van Track & Trace code.

Wij proberen zo veel mogelijk van onze verzendingen als brievenbuspost te verzenden. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en de volgende bezorgdag opnieuw proberen af te leveren.

Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op via ons mailadres [email protected] of stuur ons een appje naar +3120710178, zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Ruilen
Ik wil mijn product ruilen, hoe werkt dit?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draag je, indien het niet onze fout is, zelf de kosten voor terugzending van het product.

Bestellen
Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?

Jazeker! Alle prijzen die je ziet op onze website zijn inclusief btw. Wil je zakelijk een offerte? Neem dan contact met ons op. 

Overig
Ik heb een klacht of ben niet helemaal tevreden over een product

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier hier rechts aan de zijkant. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Krijg ik garantie op mijn bestelde producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden