Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij jou een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deonlinetandarts.nl. Je krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil voor te leggen aan  de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

×
×

Winkelmand